اصفهان، بلوار دانشگاه

مــرکز ایران

031-4636

شنبه تا پنج شنبه

نوبت دهی اینترنتی

معروف‌ترین برندهای عینک طبی در دنیا

همیشه افراد زمانی که می‌خواهند محصولی را خریداری کنند پارامترهای مشخص و مهمی مانند زیبایی، طرح، رنگ و مواردی از این‌دست را در ذهن خود دارند؛ اما در مورد عینک به دلیل اینکه به‌صورت مستقیم با سلامت چشم انسان رابطه دارد، باید قبل از هر چیزی به کیفیت آن دقت داشته باشند. به همین دلیل آشنایی با معروف‌ترین برندهای عینک طبی در دنیا به آن‌ها کمک می‌کند که عینک‌های باکیفیت بالا را بهتر بشناسند و تصمیم‌گیری راحت‌تری داشته باشند. با ما همراه باشید تا با انواع مختلفی از بهترین برندهای عینک‌های طبی موجود در دنیا بیشتر آشنا شوید.

معروف‌ترین برندهای عینک طبی در دنیا

در این بخش به معرفی تعدادی از معروف‌ترین برندهای عینک طبی در دنیا می‌پردازیم.

۱- عینک ری بن

یکی از معروف‌ترین برندهای عینک طبی در دنیا ری بن است که بالاترین کیفیت را در بین برندهای عینک طبی و آفتابی را دارد. از ویژگی‌های مهم این برند عینک می‌توان به دارا بودن خاصیت یو وی ۴۰۰ و پلاریزیه اشاره کرد. این برند برای تمامی سلیقه‌های مدرن و کلاسیک طرح‌های بسیار زیبا و جذابی دارد. فریم‌های عینک ری بن در دو نوع فلزی و کائوچویی تولید می‌شوند که در کنار سبکی از استحکام بسیار بالایی نیز برخوردارند. اگر قرار است عینک طبی خریداری کنید بهتر است عینکی را انتخاب کنید که در طول روز بتوانید با آن احساس راحتی داشته باشید. ری بن به دلیل طراحی ارگونومیک باعث خسته شدن و ایجاد ناراحتی بر اثر استفاده طولانی نخواهد شد.

۲- world owner

این برند معروف از سری برندهایی است که تنوع زیادی در طرح و رنگ دارد و شما می‌توانید به آسانی عینک مورد نیاز خود را از این برند انتخاب نمایید. ورد اونر برای اینکه کیفیت محصولات خود را بالا ببرد در اکثر مدل‌های خود از لولاهای فلزی استفاده کرده است که باعث می‌شود به‌راحتی بتوانید این عینک را باز و بسته کنید. از جمله نشانه‌هایی که می‌توانید از طریق آن متوجه شوید که عینک ورد اونر اصلی خریداری کرده‌اید یا خیر، این است که بر روی پد عینک نام حک‌شده ورد اونر را مشاهده نمایید.

۳- گوچی

گوچی از برندهای معروف ایتالیایی است و محصولات متنوعی مانند کیف، کفش، کمربند و عینک را نیز طراحی و تولید می‌کند. این شرکت معروف در سال ۱۹۲۱ در فلورانس ایتالیا فعالیت خود را شروع کرد. یکی از دلایل محبوبیت برند عینک گوچی این است که تمامی محصولات آن بهترین کیفیت را دارند. اما به دلیل همین محبوبیت اکثر افراد سودجو از این برند سوءاستفاده کرده‌اند و نمونه‌های تقلبی آن را در بازار یه فروش می‌رسانند. اگر قصد دارید یک عینک گوچی اصل خریداری کنید، به نام گوچی که بر روی عینک حک‌شده است دقت نمایید. همچنین بر روی قسمت داخلی دسته عینک عبارت made in Italy به همراه علامت E حک‌شده است. علامت E نشان‌دهنده مورد تأیید بودن استانداردهای موجود برای عینک‌های طبی در اروپا است. راه دیگر برای تشخیص اصلی بدون برند گوچی وجود شماره‌سریالی در دسته عینک است که نشان می‌دهد عینک اصلی است.

۴- پورشه

پورش دیزاین و یا عینک پورشه از معروف‌ترین برندهای عینک طبی در دنیا است. این برند همیشه عینک‌هایی تولید می‌کند که از طراحی منحصر به فردی برخوردارند. به همین دلیل در اکثر مواقع به نسبت عینک‌های معروف دیگر مانند پلیس و ری بن قیمت بالاتری دارد. از ویژگی‌های این برند عینک‌ می‌توان به کیفیت بالای عدسی، وزن سبک و تنوع در طرح و رنگ اشاره کرد. اگر می‌خواهید یک عینک پورشه اصل خریداری کنید، به عبارت made in Italy و یا made in japon که بر روی دسته آن حک شده است توجه نمایید.

 

۵- برند عینک تیفانی

برند تیفانی از سال ۱۹۳۷ فعالیت خود را در نیویورک شروع کرد. این برند به دلیل کیفیت بالایی که داشت به سرعت توانست در سراسر دنیا محبوبیت ویژه‌ای پیدا کند. تیفانی از برندهایی است که در زمینه‌های مختلفی مانند جواهرات، ساعت، ظروف طلا و نقره و اکثر اکسسوری‌های شیک و لوکس نمونه‌های بسیار زیبایی طرحی و تولید می‌کند. اکثر مدل‌های عینک تیفانی به‌صورت کلاسیک است و از جمله عینک‌هایی محسوب می‌شود که هیچ‌گاه نگران قدیمی شدن طرح و مدل آن نمی‌شوید.

۶- بربری

بربری از مشهورترین برندهای عینک طبی بریتانیایی است که از سال ۱۸۵۶ فعالیت خود را شروع کرد و به دلیل کیفیت بالای محصولات خود توانسته است محبوبیت زیادی در سراسر دنیا کسب نماید. بربری در زمینه‌های مختلف مانند لوازم‌آرایشی، پوشاک و عطر فعالیت‌های گسترده‌ای دارد.

۷- برند عینک پرادا

پرادا از موسسه‌های بزرگ صنعت مد ایتالیا است که از سال ۱۹۱۳ فعالیت رسمی خود را شروع کرده است و در زمینه‌های مختلف مانند کفش، لباس، عینک‌های طبی و آفتابی، ساعت و حتی اکسسوری های کوچک نیز فعالیت دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های برند پرادا این است که تنوع زیاد طرح باعث شده است که اکثر سلیقه‌های را پوشش دهد.

 

نحوه تشخیص اصل بودن معروف‌ترین برندهای عینک طبی در دنیا

در حال حاضر برخی از افراد برای کسب سود بیشتر عینک‌های تقلبی را با نام برندهای معروف دنیا به فروش می‌رسانند. به همین دلیل بهتر است قبل از خرید به نکات اصلی در تشخیص عینک اصلی و تقلبی توجه نمایید که عبارت‌اند از:

بررسی لوگو و برچسب: این مورد معمولاً بر روی شیشه سمت راست، داخل عینک و یا دسته عینک حک‌شده است و رنگ فونت نوشتاری آن ثابت است.

شماره مدل: تمامی برندهای معروف عینک دارای شماره مدل است که معمولاً روی قاب عینک حک می‌شود.

دفترچه و شناسنامه عینک: برندهای معروف معمولاً عینک‌ها را همراه با دفترچه و شناسنامه به فروش می‌رسانند که درون دفترچه مشخصات کامل و نحوه نگهداری از عینک‌ به‌ صورت کامل توضیح داده‌شده است.

جعبه مخصوص: معروف‌ترین برندهای عینک طبی در دنیا، عینک‌های خود را به همراه جعبه‌های مخصوص که نام برند بر روی آن‌ها حک‌شده است به فروش می‌رسانند.

سخن پایانی

ما در این مطلب سعی کردیم تا شما را با ویژگی های معروف‌ترین برندهای عینک طبی در دنیا بیشتر آشنا کنیم. عینک‌های طبی به دلیل اینکه به‌صورت مستقیم با بینایی فرد در ارتباط هستند، باید کیفیت بالایی داشته باشد؛ به همین دلیل اکثر چشم‌پزشکان به بیماران خود توصیه می‌کنند که در زمان خرید به کیفیت عینک توجه داشته باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن